lørdag den 28. januar 2012

Shopping! :D

Jeg havde planlagt en lille shoppingtur igår, men pga. nogle forsinkede varer, måtte jeg en tur ind i byen igen idag, så jeg kunne få alle de ting jeg havde planlagt :) Der stod selvfølgelig bambier på indkøbsedlen, men det kommer vidst ikke som nogen overraskelse ;)
Fandt disse nuttede servietter på tilbud i Netto(kommer lige
i tanke om at jeg glemte at bruge mit personalekort - Dumme mig -.-")
Men de var herre billige så jeg var bare nødt til at have et par pakker af dem ^^

Jeg faldt også over cd'en med Jessie J på tilbud i Stereo Studiet.
Jeg har længe gået og holdt øje med den, men nu var den sat ned,
hvilket passede mig perfekt :D

 
 
Jeg var også et smut i matas hvor jeg fandt nogle billige lækkerier :D
Jeg er ved at løbe tør for eyeliner, så jeg købte en ny en for det gavekort
jeg havde fået af min mor i adventsgave - Tak mor <3
Så fandt jeg et lille sysæt og en lækker Oilily læbepomade til en flad 20'er stykket!
Og så var der jo også alle de lækre prøver jeg fik derinde.
Den egentlige grund til at jeg skulle i matas var pga. Dior's nye mascara,
som jeg kunne gå ind og få kvit og frit :D I <3 free stuff!
Nu håber jeg bare at den er så god som den ser ud til at være.


Jeg syntes at mine vægge så lidt nøgne ud, og da jeg fandt disse
smukke wallstickers, var jeg simpelthen bare nødt til at købe dem!
Så nu hænger der små pippere over min seng :D

Jeg må vidst sige at det har været en rimelig vellykket shoppingtur. Vil nu nyde resten af min weekend ved at lave så lidt som muligt, for lige pt. har jeg ikke nogen afleveringer - Livet er skønt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar