tirsdag den 7. februar 2012

Just another..

...fucking kold uge i februar! Jeg har haft rimelig travlt her på det sidste, hvilket har betydet at jeg ikke har haft tid til at blogge, but here I am :D
Jeg var en tur til KBH med samf-A holdene på mit gymnasium fra d. 1/2 - 3/2, hvilket var noget jeg havde glædet mig længe til. Tidspunktet var dog ikke det fedeste, da jeg har to studieture i denne måned, og hellere vil have råd til at shoppe i London efter vinterferien end i KBH, men det var en hyggelig tur alligevel.
I forbindelse med turen til KBH faldt temperaturen pludselig helt vanvittigt, hvilket overhovedet ikke er fair, når jeg så gerne vil have sommer og sol! Alt den her frost fucker min hud og hår fuldstændig op, og jeg er ved at blive ret så frustreret over at jeg ikke har fundet en creme endnu der er god nok til at fikse mig. Snøft! Har endda været nødt til at investere i et par nye bukser, for at kunne holde varmen - det der med at vimse rundt i strømpebukser og leggins i -10 grader er nok ikke det smarteste xD Nu håber jeg bare at det snart bliver lidt lunere i det, så man ikke behøver rende rundt og fryse hele tiden.
Siden sidst jeg skrev er det sket noget meget trist - Chili lukker, så jeg er blevet fyret :'( Øv bøv, men sådan er det jo. Kommer nu til at savne mine belønninger, men det bliver nu også meget rart at jeg ikke længere skal bruge mine frikvarterer på at lægge blade frem og hænge plakater op, så helt skidt er det alligevel ikke ^^
Uh! Og mine OPI neglelakker er endelig kommet! :D Nu skal jeg bare have afprøvet dem, hvilket jeg glæder mig meget til. Håber virkelig at de lever op til mine forventninger.

Det var vidst alt for denne gang. Take care derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar