lørdag den 14. januar 2012

I ♥ SALE!

Så blev det januar, hvilket jo selvfølgelig betyder UDSALG! Åha.. Den skønneste tid på året ^^ Nå men jeg har været på et par shoppingture, hvor jeg blandt andet har fundet noget billigt køkkenudstyr til min samling, hvilket jeg er overbevist om at jeg bliver meget glad for til sommer, hvor jeg vender næsen imod smilets by - Aarhus :)
Jeg er blevet lidt Bambi-obsessed, hvilket tydeligt kan ses i mine udsalgsindkøb i Sinnerup, som har udstyret mig med nogle skønne små dyr. Det næste på min Bambi-ønskeseddel er Susanne Schjernings "Deer in the Woods" sengetøj, som bare er alt for cute!
Januar er i det hele taget en god måned i år, specielt fordi der er Galla på mit gymnasium på fredag, hvilket jeg ser meget frem til. Det kan være at jeg lægger nogle billeder ind fra festen, hvor jeg skal have luftet min smukke kongeblå gallakjole. Det bliver helt bestemt en oplevelse for livet!
Til slut vil jeg lige vise nogle af mine udsalgs-fund. ADVARSEL: Følgende billeder bærer stærkt præg af min Bambi-obsession xD

"Deer" magneter fra OPENMIND købt i Sinnerup til 12,50,- stykket
"Female and Male Deer" fra OPENMIND købt i Sinnerup til henholdsvis 40,- og 50,-

"Deer" øreringe fra Ginatricot til 19,95 ,-

Strik (venstre) fra Ginatricot til 50,- Strik (højre) fra H&M til 50,-
Top fra Sisters Point til 100,- I loooove it <3

Julebambi servietter af Susanne Schjerning købt i Sinnerup 3 pk. til 30,-

Glæder mig allerede til næste års udsalg! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar