lørdag den 15. september 2012

Pakke med lækre sager fra Pantene!

Så kom min pakke med det Pantene hårkit jeg tidligere har nævnt, og jeg må indrømme at jeg blev noget overrasket, da jeg åbnede den. Jeg havde nemlig forventet at det bare var prøvestørrelser pakken indeholdt, men det viste sig at det var full-size produkter! Så så man lige mig blive glad for at få nogle gratis hårprodukter.
Jeg skulle selvfølgelig afprøve det med det samme, og mit hår har simpelthen været helt blødt og lækkert lige siden. Kan på ingen måde klage i hvert fald. Og så duftede produkterne også rigtig godt. Jeg siger mange tak for gaven Pantene ;)

Pakken indeholdt en shampoo, en conditioner og en hårmaske.
 
Min søster modtog også hendes pakke idag til fint hår, og de produkter ser også rigtig lækre ud. Hvis I også har bestilt dem, men ikke har fået pakken endnu, har I noget at glæde jer til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar