søndag den 2. september 2012

At være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg ELSKER makeup! Og jeg bruger egentlig også ret mange penge på det, men til gengæld er jeg også ret god til at finde de rigtige tilbud, så jeg kan få en masse godt for en lille sum penge. I den seneste tid er jeg blevet en del mere bevidst på hvilke mærker jeg rigtig godt kan lide og hvilke jeg helst undgår. Et af de mærker jeg er blevet rigtig glad for er Lancôme, da de laver nogle super gode mascarer og cremer. Jeg har dog ikke haft pengene til at afprøve nogle af deres andre produkter, men så faldt jeg over et tilbud jeg ikke kunne stå for: I fredags til open by night i Horsens havde Matas lavet et tilbud jeg ikke kunne modstå: 4 valgfri produkter til 100 kr! Og der var Lancôme og andre lækre produkter med i tilbudet - godt nok deres udgåede varianter, men jeg er sådan set ligeglad med om det er fra den nyeste kollektion eller ej, bare det er farver og produkter jeg kan lide. Jeg fandt en øjenskygge og to læbestifter fra Lancôme og en læbestift fra Estée Lauder. Og derudover kunne jeg ved brug af terningekast få mellem 3 og 18% rabat på mit køb, slog 12, så jeg fik de 4 lækre produkter til 88 kr.!
Derefter tog jeg videre til den næste Matas hvor jeg fandt to øjenskygger, en læbestift og en cremeøjenskygge fra Lancôme. Fik godt nok ikke lov til at kaste med terninger der, men jeg fik det til 4 for 100 kr selvom det var nyere varianter end dem jeg havde købt i den forrige Matas. Så jeg endte med at få disse 8 lækre produkter for den nette sum af 188 kr. Så jeg er meget glad! :)
 

 
Estée Lauder Pure Color Long Lasting Lipstick
"Wild Fire"
Før pris: ca. 245 kr, nu 22 kr

Lancôme Color Fever læbestift nr. 218
Førpris 230 kr, nu 22 kr.
Det er en super lækker neutral læbestift, som
jeg allerede har indviget - den er SKØN!

Lancôme French Touch Absolu læbestift
Limited edition Nr. 310
Førpris 230 kr, nu 22 kr.

Lancôme French Touch læbestift Nr. 302
Førpris 230 kr, nu 25 kr.

Lancôme Ombre Absolue øjenskygge
"Black Green" Nr. C90
Førpris 375 kr, nu 25 kr.

Lancôme Ombre Absolue øjenskygge
"Spatial Ultramarine" Nr. B50
Førpris 375 kr, nu 22 kr.

Lancôme Ombre Absolue øjenskygge
"Silver Shines" Nr. G15
Førpris 375 kr, nu 25 kr.

Lancôme Ombre Magnétique
"Black Macadam" Nr. 03G
Førpris ca. 200 kr, nu 25 kr.
 
Dvs. at jeg har sparet 2072 kr!!! Bare fordi jeg har ventet på at farverne udgik. Life is gooooood :)
Så hold øjnene åbne efter de små røde og gule skilte der indikerer tilbud - det kan virkelig betale sig!

2 kommentarer:

  1. Det er helt ærgeligt at jeg ikke er i Danmark, når der er så lækre tilbud! :)
    Jeg kunne godt bruge nogle nye øjenskygger og specielt hvis de er så billige

    SvarSlet
  2. Du kan sikkert også finde noget billigt down under :)

    SvarSlet