onsdag den 24. oktober 2012

MySecureUSB

//Sponsoreret indlæg//

Jeg har længe gået og tænkt på hvor usmarte og usikre USB sticks egentlig er, for hvis vi mister USB sticket, er alle vores personlige filer pludselig tilgængelige for den der har fundet USB'en. Det problem har man dog ikke hvis man anskaffer sig et MySecureUSB, som er beskyttet af en personlig kode, så det kun er DIG der har adgang til dine filer.

Og ikke nok med det - Jeg er jo lidt en sucker for design, og her må jeg indrømme at dette USB stick er ret smart. Det er fuldstændig fladt og minder mest af alt om et dankort eller lignende, så derfor passer det perfekt ned i pungen! Normale USB stick har jeg det med at smide væk, fordi de er så uhandy og små, men selvom det her USB stick ikke fylder så meget, har det alligevel så stor en flade at det ikke så let bliver væk.


Og udover sikkerheden og det smarte design er der hele 16GB på det, så der er masser af plads til alle de filer man nu kan have brug for at have på den. Og for os der ikke har de helt store behov, er der jo også mere end rigeligt plads til at bruge den som backup til computeren.

Hvis du synes det lyder som noget for dig kan du finde MySecureUSB her: http://www.mysecuritycenter.com/dk/products/my-secure-usb .
Den fås i grå eller hvid og enten formet som et kort eller en nøgle alt efter om man vil have den i sit nøglebundt eller i sin pung. Jeg synes personligt at det er mest rart at have den i sin pung, men det er jo en smagssag.

//Sponsoreret indlæg//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar