mandag den 14. maj 2012

Dagens tip

Jeg har længe spekuleret over hvad jeg egentlig vil stille op med min blog og en veninde foreslog at jeg skulle udnytte min evne som supersparer til at give tips til mine læsere, så det er det jeg nu vil forsøge - Det er ikke sikkert at jeg fortsætter med det, men det skal da afprøves!

Well.. Hvis man er club matas medlem - Hvilket man bør være, for der er absolut ingen grund til ikke at være det! Nå men NÅR man så er club matas medlem, kan man se butikkens nyheder - Inklusiv informationer om vareprøver - Hvilket jeg har været meget glad for, da jeg ELSKER vareprøver. Gratis ting er lige mig!
Nå men pt. kan man gå ind i sin lokale matas butik (vi har 3 i Horsens) og spørge efter vareprøven på Gliss Total Repair shampooen fra Schwarzkopf. Prøven er på 50 ml, hvilket er en del når man tænker på at den i fuld strørrelse er på 250 ml. Så hvis man havde 5 prøver havde man en hel shampoo, hvilket er ret vildt - Gratis shampoo! :D
Nå men efter jeg fik fat i den skulle den da også prøves, og jeg må sige at jeg blev positivt overrasket. Mit hår har været ret umuligt her på det sidste, men det drillede slet ikke efter jeg havde prøvet shampooen. Og så duftede den oven i købet super godt! Jeg overvejer faktisk at købe den i fuld strørrelse især fordi den er på tilbud i matas lige nu til 16,95 .- hvilket jo er et røverkøb! 
Så hvis I også elsker gratis ting, så tag da et smut forbi jeres nærmeste matas og spørg efter en vareprøve - der er begrænset antal, så det er med at være hurtigt ude.


Smid gerne en kommentar med jeres mening om mine tips, og om det er noget jeg skal fortsætte med i fremtiden :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar