søndag den 2. december 2012

Pift din garderobe op

//Sponsoreret indlæg//
Jeg tvivler stærkt på at jeg er den eneste pige der har svært ved at finde de helt rigtige accessories. Der er også bare alt alt alt for mange muligheder! Fx hvis man vil have et tørklæde på, er der jo et hav af muligheder der alle vil passe godt til ens outfit, men ofte har jeg i hvert fald en tendens til bare at holde det basic. Så tit ender jeg ud i noget ensfarvet, som hurtigt går hen og bliver kedeligt. Men man kan jo pifte ens basic-trøje op med et mønstret tørklæde.
Jeg er for nylig blevet den glade ejer af dette skønne blå tørklæde med englevinger :)

Den lækre sag er inde fra http://e-scarf.dk/ 
Der er et stort udvalg derinde er tørklæder til enhver lejlighed til overkommelige priser. (pssst du kan få tørklæder helt ned til 30.- stykket!) Og det er jo ved at være jul, så man kunne jo også glæde en man har kær med et lækkert tørklæde der kan give varme her i den kolde tid :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar